Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.02.2008 18:54 - Тема за размисъл, колеги по пол
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1085 Коментари: 2 Гласове:
0



Жените си боядисват косата, слагат си фалшиви нокти, коси и мигли, правят си корекции на фигурата, опъват си кожата на лицето, слагат си силиконови гърди и устни, харчат стотици левове годишно за грим и козметика  ...  и въпреки това се оплакват, че е трудно да се намери истински мъж.

Срещал хора, които не вярват на честната дума. На никому около себе си. Работил съм за такива, които отделят много време да следят за кражби, защото не вярват, че може да има човек, който не "чопва".  Срещал съм скъперниците все търсещи място, където продукта или услугата е с 1-2% по ниска цена. Всички те са движени от търсенето на невъзможното.

Какъв ли механизъм движи жените в търсенето на Принца на живота им?

Каква ли тъмна сила превръща Принца в Мъжа ми, а след това в ... ех, лоши думи казват мъжете и жените след няколко години брак! От там тръгват и вицове бликащи от хумор, в които да осмеем себе си.

Трудни въпроси за лишеното ми от романтика съзнание. Вероятно съм твърде рационален за да обещая луната (далече), звездите (мимолетни, само Шер и Джагър са като хлебарките), носене на ръце до живот (има дископатии, ревматизми, склерози), други али бали.

Внимание - преждевременен и съвършено повърхностен извод! Жените искат да ги лъжеш!?!?!?

Да бе-е-е?!?!?

Да б-е-е, ама ако не лъжеш требе си мачо-ооооооооооо!







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. soho - Аз като жена не мога да ти отговоря на ...
22.02.2008 09:35
Аз като жена не мога да ти отговоря на този въпрос. Има неща, които решаваш че са определящи. Докато не решиш нещо друго. Сега ми е достатъчно този мъж да не ме натоварва и да ме кара да се чувствам ок. Другото няма значение.

А за лъжите - обичах да ме лъжат с красиви думи, вече съм доста по рационална и реалиска - луни, звезди, ръце не ме привличат. Обичам искреността :)
цитирай
2. fars - Ти си едно пораснало момиче:) Но не ...
22.02.2008 13:58
Ти си едно пораснало момиче:) Но не съвсем. Както сама казваш, след време ще преместиш погледа си в перспектива.

Хубаво е да се казва истината, макар че е трудно. Раними сме ние хората.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 191132
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574