Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.04.2008 16:33 - Ау, и грознички
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2961 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 11.04.2008 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Както вече казах, търся жена. Някои му казват гадже, други любовница. Аз казвам жена.
Приятелството си е приятелство, но и чукане си трябва. Така че за да запазя приятелките си от хищен поглед се отправих смело към сайт за запознанства. В една не особено представителна извадка открих, че повечето представени там жени са безнадеждно тъпи. За сметка на това, някои са симпатични.

Симпатичността обаче мен не ме грее. Не става само с гледане, трябва и да се похвалиш. Ако е овца и я покажеш на компанията може да последват две неща: 1. някой да реши да ти прави сечено като топи в бурканчето с мед, не само без да знаеш ами дори да те засърбява главата 2. да ти смеят наборите, защото си се сдобил с тъло украшение, в което може да с бръкне лесно. Лошооооооо.

Оставям бейбитата и започвам да разглеждам профили на връстнички, защото се предполага, че вече са улегнали. Улягането върви с известно минимално въргаляне в чаршафи, значи няма да е съвсем дърво. Дотук добре. Улягането върви и с мераци за уседнал живот. Направо дъвки идеал!

Да ама не!

Отварям аз профили и се плаша. То от куче пазач към по-лошо вървят!

Мисля.

Измислям.

Има два варианта за статуквото. Първо жените раждани между 65 и 75 са на 31 години, най много на 32. Цялата декада.

Второ жените сега са масово недоклатени и компенсират празнотата между краката с пиене, пушене и феминизъм. От това изглеждат още по стари, понякога по грозни и като следствие от това са още по неколатени. След това кръга се затваря.

Какво следва за мен от всичко това?

Или трябва да си купя алфа за да свалям хубави но тъпи пиленца и да се примиря с приликата с елен рогач. Или да нося мноооооооого тъми очила за да не виждам крокодилчето до мен, което има докторат от бан. Второто е лошо, защото рано или късно пак се стига до алфа и тъпи разговори за да вкараш нещо хубаво в нещо също толкова хубаво.

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Е мой човек казано е вариантите са ...
11.04.2008 16:55
Е мой човек казано е вариантите са два:
1. Кисела гарга - ядеш я сам.
2. Агнешко - помагат ти комшиите.

Ти искаш "Хем оная работа до края - хем душата в рая."
цитирай
2. fars - Ааааааа не!
11.04.2008 17:01
Киселото не го щем. Комшиите да си гледат в тяхната чиния. Аз продължавам да изследвам интернет населението.
цитирай
3. soho - Цигарите, алкохола и хубавото о...
11.04.2008 17:36
Цигарите, алкохола и хубавото образование не винаги имат нещо общо с недоклащането.
цитирай
4. neobqtnashir - ха ха ха
11.04.2008 17:39
милия той:))))) аз имам същия проблем само че с мъжете.
цитирай
5. viv13 - От това, на което хвърлих поглед в блога ти,
11.04.2008 17:50
ми...не вярвам да търсиш нещо,
но пък експеримента с чувството ти за хумор,
завоалирано с доза ирония /може и самоирония да се сложи също/ много сполучливо си го уцелил.
Няма как да не намериш, ама това дето вече го имаш ни го пускай пред очите /виж сме го и схванали даже/, щот кефи.:)))
цитирай
6. fars - soho
11.04.2008 18:19
не претендирам за монопол върху истината, но много цигари и много алкохол при интелигентни жени често са следствие от недоклащане. преди години една жена спря твърдия алкохол, където се бе удавила. не че се хваля. споделяме си.
цитирай
7. fars - neobqtnashir
11.04.2008 18:20
ами няма да спя по добре, че не съм само аз на кола, ама някак дава надежда при търсенията:)
цитирай
8. fars - viv13
11.04.2008 18:24
нещо е като нищо - твърде неопределено изказване. аз не само търся нещо, но и знам какво. ако четеш внимателно, чрез иронията ми към определени проявления ще разбереш какво приемам за добро. аз.
иначе това дето го имаме си го харесваме, но е време за промяна и улягане:)
цитирай
9. chara - "Какво следва за мен от всичко това?"
11.04.2008 23:19
Да се изкарате от рамките, с които сте се ограничили
и ...
фантазия, импровизация ...
светът е шарен, не е само черен или бял - алфа и черни очила
има и други неща - далеч по-интересни
само малко повече усилия са необходими:-)
цитирай
10. kremche - Е, какво пък - може и да успееш. Поне ...
12.04.2008 08:46
Е, какво пък - може и да успееш. Поне ще ти е забавно да опитваш:) Успех ти желая:)
цитирай
11. анонимен - Ти сигурно си грозен и тъп
13.04.2008 13:31
Ти сигурно си грозен и тъп,но с пари може би ще компенсираш недоразвитата си личност.Така току виж си забърсал някоя манекенка,тип барби.Ако е мис незнам си какво,може да се окаже с висше и 5 западни езика,дори да няма 18.Пожелавам ти да си намериш майсторката !Хората не случайно са го казали:"търкулнало се гърнето и си намерило похлупака..."Похлупака между другото много добре се римува с глупака .
цитирай
12. fars - chara
15.04.2008 17:20
Крайностите са естествен начин да характеризираме, обърни внимание на целия ни обществен живот: лошо-добро. Така ме разбирате по-лесно:)
цитирай
13. fars - kremche
15.04.2008 17:21
Ще успея, някъде измежду водораслите има скрита рибка, която чака да я намеря. Само да не бяха толкова свенливи и да изплуваха чат-пат:)))
цитирай
14. fars - анонимен
15.04.2008 17:24
Много грозен и тъп съм, но нямам пари. Това ми е проблема!:)
За сведение съм забърсвал манекенки, но не тип Барби.
Злобата е присъща на грозните и сексуално незадоволени. Дерзай:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 191127
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574