Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.04.2008 17:46 - Игриви женички
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2549 Коментари: 12 Гласове:
0



- Защо се разведе с мъжа си?
- Отнасяше се с мен като с куче.
- В какъв смисъл?
- Искаше да съм му вярна.

И така-а-а, бродя аз по сайтовете за запознанства и оглеждам сложеното на показ. Там  съм като дете в сладкарница - има безброй сладкиши и изкушения. Най-много са малките сладурчета в гимназиялна възраст. Иде ти да ги схрускаш, но са забранен плод. Освен това се интересуват от това, което бяхме ние ама преди години. Оставяме ги да се свалят, защото не им знаем дори сегашните позивни, пък и те обичат дА пИшАт тАка. Обичат и на маймуница. Обичат и да се описват с известни само на тях си чалга хитове. Изобщо не са ни в категорията и интереса (бе то, ама ..., абе айде).

Втората група са студентките, от 18 до 29. Как не са го докарали поне до малък докторат в тази възраст - не знам. Здрави и живи да са. Те са като децата, пишат на маймуница, искат или чичко паричко или бата здравко. Най-вече искат да ги забавляваш.

После обаче, вместо да се почне една-а-а си продължава същото. Има жени които търсят нещо по-така, за у дома, има домакини търсещи "и още нещо", има лели, каки, баби ... има педерасти, травестити и лесбийки. Всички те искат - да ги забавляваш.

Не, не да ги впечатлиш, не да ги заинтригуваш, а да ги забавляваш бе. Шутове си търсят. То да бяха само скучаещите секретарки и децата -иди дойди. Ама и другите са същите. Искат да им се разведри деня и "още нещо".

За първото - лошо няма. Ние също скучаем на моменти, обичаме да се шегуваме, да разтегляме локуми, т*ш*к да си правим дето се казва, ама айде стига де! Не си ли ала бала лигльо - беги, следващия-я-я.

Ей така казва дебелата пъпчасала кравичка, откраднала снимка от някое списание, докато се наслаждава на интерент славата си. После се вжда с друга грухтяща и казвайки "мацко" на всяка втора реплика си правят вятър на бара, докато се лигавят над един коктейл, чакайки да дойде някой "истински мъж". Ама не идва никой освен Пешо пъпката. Това обаче е друга история.

Мисълта ми бе за палавите женички, които си търсят някой също толкова палав, за да си направят профилактика на егото и п*тето. Те са следващата зона за изучаване. Въпроса е какво се крие отпред?

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koreandur - Интересно, ти като така ги отвя тези ...
15.04.2008 17:53
Интересно,ти като така ги отвя тези жени - какво аджеба търсиш в сайтове за запознанства?!
цитирай
2. fars - търся си Тя. сериозна жена, но ви...
15.04.2008 17:55
търся си Тя. сериозна жена, но виждам само плявата. сега ще анализирам тези с несериозните очаквания, докато открия онези със сериозните. не може да няма от тях
цитирай
3. viv13 - Не се и съмнявай, има и то много...
15.04.2008 18:08
амаq знам ли какво е за тебе "сериозна жена",
та си викам, що ли не пуснеш направо обява тука-кратко-стегната форма на това, което харесваш...
да ни "заинтригуваш"!
Но пък за социологическия подход на изследването ти ,явно след доктората се целиш :)))
цитирай
4. krotalka - А бе човек
15.04.2008 18:10
Ти цяла дисертация можеш да направиш на тая тема.
Както се казва, изучил си ги и външно и вътрешно. Пък истиската все я няма.
цитирай
5. fars - viv13
15.04.2008 18:23
Ако има защо ли са така добре законспирарани? Ако са свестни защо се крият зад - ми няма нужда да се описвам - питайте. То тези сайтове са си място за самореклама, ако греша ме поправете:)
Много ми е малка аудиторията тук, пък и трябва да пусна и снимка. Иначе около доктората са си добре:)
цитирай
6. fars - krotalka
15.04.2008 18:24
Още не съм ги изучил, нито пък имам амбиция. Тук само си публикувам наблюденията. Интересно ми е да си видя сизифовските усилия след време. Тогава се надявам да съм щастливо женен и без невидими само за мен рога:)
цитирай
7. soho - Според мен точно това, което търсиш ...
15.04.2008 18:59
Според мен точно това, което търсиш няма да е в сайтовете за запознанство.
цитирай
8. kremche - До тук като гледам - рибката я няма, ...
15.04.2008 20:13
До тук като гледам - рибката я няма, а? Сигурен ли си че иглата е точно в тази купа сено? :))))
цитирай
9. fars - soho
16.04.2008 01:04
ох, моля те кажи ми къде да ги намеря тези гоцки каки? Бар, клуб, блог?
цитирай
10. fars - kremche
16.04.2008 01:05
До тук наистина ми убягва от погледа. Риби има много, но златната не съм я виждал още. Уви.

Кажи къде са правилните купове със сено, за да търся там:)))
цитирай
11. kremche - е, къде! Ами рибките са в зоомага...
16.04.2008 07:06
е, къде! Ами рибките са в зоомагазина! :)))най различни ги има:))))
макар, че ......... то голямо главоболие - сменяй вода, слагай храна........ И накрая ако ти се падне някоя инатеста и да не иска да ти изпълнява по три желания на ден.....Само нерви. :))))))
цитирай
12. fars - :)
17.04.2008 01:54
пътя към любовното щастие започвал от зоомагазина моля ви се!?!:) ти още малко ще ми кажеш, че ако съм стиснат трябва да нарамя въдицата и да отида да ловя рибки на реката. пърдон магистралата;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190563
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574