Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.11.2008 19:06 - Един виц в контекста на актуалните ми размишления
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
0



Късна вечер! Качва се засукана мацка, в едно такси, в Младост, и дава адрес за Люлин 6. Таксиджията цъфнал от щастие, заради дългия курс и дал газ. Пристигат в Люлин на адреса и бакшиша казва -Сметката ви е 18, 40лв. Мацката се покашляла и смутолевила -Амиии, тооо аз маай съм си забравила портмонето и нямам пари... Може ли да ви платя в натура... И си повдигнала и без това късата поличка.. -Еееее, развикал се таксиджията, ама писна ми днес от вас! ! ! Вие сте ми третата за днес. Какъв беше тоя късмет, ? Не ми се чука вече, то всяко нещо си има граници... В тоя момент, покрай таксито минава отруден човечец, уморен от работа. Таксиджията го вика и му казва -Абе искаш ли да изчукаш тука една мацка само за 20 кинта. И е много готина! ! ! Ония не мислил дълго, дал 20 кинта и се метнал върху мадамата... Нещеш ли минава патрулка. Спира, излиза ченге и светва с фенера да види какво става в клатещото се такси -Какво правите вие тука на общественно място бе, развикал се полицая -Амииии, такооваа аааз ами чукам жена ми... -Аааа, щом е жена ти, няма проблем. Аз мислех, че чукаш някоя местна проститутка... -Ми то и аз така мислех, докато не светна ти с фенера..


Тагове:   виц,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190906
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574