Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
04.04.2009 13:14 - Пустите му кокоши мозъци
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2437 Коментари: 4 Гласове:
0



Преди няколко дни се прибира съквартирантката ми, която има и претенции към моята особа, любов и разни физически активности. Подир някакво време получих текстово съобщение на телефона, в което една мома претендентка за същите работици възхитено сподели – Биляна* е прекрасна, каня ви на гости.

image

Тутакси ме заляха топли и студени вълни (за които жените твърдят, че ги спохождали в моменти на месечно неразположение, менопауза, емоционална пауза, трайна сексуална пауза или финансова пауза причиненена от все още далечна дата за плащане на заплати). Подир тях спретнах кратка реч с отсечен тон, подобно на оратор от Третия райх (мир на праха му под нозете на съвремието). Речта има кратък ефект изрязаващ се в оправдания от типа на ... абе опарвдания женски.

Аз и преди съм чувал за такива срещи „по женски“, на които се обменя информация за даден мъж. Чувал съм мрежи от женска солидарност, когато десетки и стотици жени се превръщат в информационен канал, по който да премине информацията за някой нещастник, пък макар клатил една в Русе, а друга в Гоце Делчев. След туй му се спретват номера достойни за латино сапунка.

Изявление:

Драги чуми, хич не ми допада да напрягате мозъчетата си в глупави опити да определите сексуалното ми и емоционално бъдеще. За това, моля вървете на майната си. Аз междувременно обещавам, че няма да споделя каквито и да било сексуални хубавости с която и да било заподозряна в подобно мерзко дело чума. Знаете ли защо? Защото съм свободен човек.

*Биляна може да е Боряна, Богдана или Банана от Бахама






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :d
04.04.2009 15:20
Да разбираме ли, че мъже, които клюкарят жени са чуми в мъжки род?!
цитирай
2. fars - Драги, има много начини да се клю...
06.04.2009 00:34
Драги, има много начини да се клюкарят хората, а мъжките клюкарки са от същата порода като женските, то туй ясно.

двд, ти правила ли си тройка? Повечето хора ги е мега страх от това, други мечтаят, а то нищо особено:)
цитирай
3. анонимен - а може би
06.04.2009 11:20
по готината песен е тази :))) е пич много яко поздрави, http://www.youtube.com/watch?v=yJ-r4AkNP7g
цитирай
4. анонимен - его?
06.04.2009 20:34
хаха, farsi:)...вие мъжете все си мислите, че ние си нямаме друга работа освен да ви обсъждаме, бленуваме, жадуваме и разиграваме сапунки...ама ц
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190555
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574