Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.09.2009 20:59 - Повод за притеснение
Автор: fars Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2760 Коментари: 2 Гласове:
2



Преди два дни идва една девойка в къщи. Извинявам се аз, че е разхвърляно и цяла седмица пода не е получил доза конелингус от прахосмукачката. Очаквам резонните успокоения или още по-резонния укор. Наместо това ми казаха - о, не се притеснявай, при мен е още по-мръсно.

Това ми прозвуча почти като: о, не се притеснявай за сифилиса си, аз имам спин!

image

Впрочем това ми го рече жена, дето си прави сметката да ми бъде гадже. Та казвам ви - това е то атестат за качество - не се притеснявай, при мен е по лошо:)



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fars - хъм
18.09.2009 21:23
Без страдание няма възторг:) Познавам жени, които са готови дори да изчукат някой нещастен младеж, само и само да направят някого щастлив.

Щом толкова не ти върви с жените просто бъди честен с тях, кажи им че си самотен. Сподели проблема си с 2-3 приятелки, те ще те запознаят със съответните момичета.

"Слушай жените". Това е най-важното и хубаво, което научих от "Белите не могат да скачат". Дерзай:)
цитирай
2. xrizzz - :)
19.09.2009 00:57
a това жена дето ти е била някога нещо: трътковлачките си носят телесните и духовни душевни и духовити тлъстини навсякъде със себе си, едната опция била или ще ти е съвпада с изявлението че човек се събира със себеподобен и еднаквомислещ води до пропускане на просмукването от акарните вредители и липсата на контакта с прахосмучката, която май засмуква много други неща... а и не забравяй че и да слушаш жените в крайна сметка ти си този, които ги прогонва...( е поне така е в "белите немогат да скачат" )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 191069
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574