Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.04.2008 12:53 - Размисли
Автор: fars Категория: Тя и той   
Прочетен: 2149 Коментари: 8 Гласове:
0



Предвид обмена на флуиди между познати и непознати мъже и жени в дискотеки, клубове и барове си зададох въпрос. Какъв е шанса милата ви половинка да бъбри жизнерадостно по телефона с вас, но от чуждо легло?

image

Уважавам курвите. С повечето, които познавам съм и приятел. Тези жени са забавни и умни. Разказват интересни и поучителни истории. Носят на пиене и майтап. Нямат задръжки в секса. Добри са в леглото, а не рядко и в кухнята. Не те нараняват. Дават добър съвет, ако случайно някоя посестрима се опита да те хване за канарче.

Не знам дали вродения ми такт или натрупания в обуването с Тях опит ми сочи една от правилните тактики в общуването с жените. Не звъня настойчиво по телефона, както и не искам отговори на въпроси, чийто отговор не желая да чуя, а и Те не искат да ми дадат.

И за друго размишлявах снощи. Дали това, че съм курвар ме прави непригоден за връзка с нормални жени?

Обречени ли сме курвите и курварите да живеем един с другиго, защото не можем да имаме нормална връзка без прибежки в страни?



Гласувай:
0



1. анонимен - Шанса да я чуеш от друго легло е огромен!
27.04.2008 14:29
На мен ми се е случвало, лежим си, пушим цигара и мъжа й звъни по GSM-а. С две ми се е случвало. И двете от тоя бардак blog.bg Затова никакви сериозности, нямам намерение аз да изпадам в тази роля.
Но това са просто боклуци. Виж, откровените курви могат да са добри приятели.
Няма нормални жени!
цитирай
2. soho - Сега е времето за забавления, за ...
27.04.2008 17:07
Сега е времето за забавления, за опити, за смени. Но от тези мъже и жени излизат доста по-сериозни и верни партньори, отколкото от някои, които са били много години целомъдрени и в един момент им прищрака, че изпускат нещо.

Така, че спокойно, ще бъдеш с жена и по-добре да не е от нормалните, че не се знае до кога.
цитирай
3. fars - анонимен
28.04.2008 00:58
И пред мен са говорили, една даже докато продължавах да я чукам:)))

Не може да няма нормални жени. Аз още не съм се облажил от този бардак, но ми стана любопитно - ако тук има само боклуци ти защо ровиш във вътрешностите им?:)
цитирай
4. fars - soho
28.04.2008 01:01
Съгласен съм, че е по-добре жената (пък и мъжа, ако си жена) да си е поживял, а не да се сети на 34, че е можела да си легне с още не знам си колко пича и да опита тройки, квартети, квинтети, сикстети ...

Аз не се оплаквам от липса на жена, а от такава с която да съм постоянно:)
цитирай
5. soho - Жена съм,
28.04.2008 13:49
И да и на мен понякога ми липсва мъж за постоянно, иначе от другите - с лопата да ги ринеш :)
цитирай
6. fars - Мъж съм,
28.04.2008 16:22
Каква ти лопата? Можеш с фадрома! Разликата е там, че много от тези дето искат връзка са и от съдържанието на фадромата:)
цитирай
7. анонимен - ..
29.04.2008 14:22
zashto si tolkova gryb i cinichen?
цитирай
8. felis - Курвата е манталитет, а не бройки. ...
30.06.2008 05:03
Курвата е манталитет, а не бройки. Фактът, че една жена взима това, което иска, без да се притеснява, без да има предразсъдъци, не я прави курва.

Все си мисля, че тази думичка е измислена или от някоя отчаяна псевдо-моралистка/феминистка, която страда от липса на мъжко внимание, или от мъж, който не е намазал. :)

Какво лошо има да се "наиграеш", докато си млад? Пък после да мислиш за сериозна връзка.. за всичко си има време, мон шер. :)
Не искам да ти обяснявам аз как се чувствам - на 19 с тригодишна връзка. Мяу..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fars
Категория: Лични дневници
Прочетен: 190528
Постинги: 54
Коментари: 217
Гласове: 574